گروه خونی من +B هست.

تا بحال سابقه هیچ بیماری غیر از سرما خوردگی نداشتم خدارو شکر.

ساکن تهران هستم. تجربه یک چنین کاری رو هم ندارم بنابر این هر اقدام لازم از جمله آزمایشات و بیمارستان و ... به عهده خریدار است.

 

اطلاعات بسیار کمی در این زمینه دارم اما عمل پیوند باید تو یک بیمارستان خوب و درجه یک و با امکانات عالی انجام بشه! که باز هم با خریدار هست.

شماره تلفن من 09368789730

و ایمیل lahzehaye_2nafare_x@yahoo.com

طبیعتا بالاترین قیمت به مذاکره نهایی میرسه! 

از اینکه به سبک دلالها و بنگاهای معاملات ملکی و مزایده ییا حرف زدم عذرخواهی میکنم!


نمونه شماره 3 خرید و فروش کلیه انسان:


با سلام.

من پسری هستم 26 ساله و سالم و تندرست.

بخاطر شرایط بدی که درش گرفتار شدم ناچارم از فروش کلیه خودم!

من ورزشکارم البته فکر کنم بعد اهدا دیگه نتونم اینطور ورزش کنم!

هیچ وقت فکرشم نمیکردم یه روز بتونم اینکارو بکنم!!!!

دوست داشتم اگرم این عملو انجام میدم برای کمک بدون چشمداشت برای نجات زندگی یک انسان باشه نه اینطور کمک در ازای پول... اما چه کنم که روزگار کاری کرد که در عین بهت دارم دست به انجام این کار میزنم! 

به هیچ عنوان دوست ندارم راجع به کاری که میخوام انجام بدم موعضه بشم و پند و اندرز بشنوم! من خودم یک زمان اندرزگو بودم و امیدوارم شما به این حال نیفتین!

ای کاش میتونستم به شمایی که نیاز داری رایگان اهدا کنم عضو بدنمو تا به زندگی برگردی... اما چه کنم که من نیازمند ترم که دارم این کارو میکنم!!!

ای کاش من امیدی به زنده بودنم نبود تا تکلیفم رو میدونستم!


اگر شما هم قصد فروش کلیه یا خرید کلیه رو دارید همین جا کامنت بگذارید شاید فرجی شد و شما هم به مقصود تون رسیدید


با تشکر زهره و زهرا اکبری