استخدام - زهرا و زهره

استخدام در بلاگ اسکای

استخدام - زهرا و زهره

استخدام در بلاگ اسکای

حداقل متری 5 میلیون حداکثر متری 9 میلیون تومان

حداقل متری 5 میلیون حداکثر متری 9 میلیون تومان


لیست آپارتمان‌های گران قیمت تهران

گروه مسکن – مهدیس فرقانی: طی هفته گذشته در بازار مسکن مناطق مختلف شمال تهران بالاترین قیمت در لیست آپارتمان‌های گران‌قیمت در فایل واحدهای متراژ بزرگ (بیش از 200 متر مربع) مربوط به واحدی در الهیه به ارزش متری 10 میلیون تومان و همچنین پایین‌ترین قیمت در این لیست در بازار به یک واحد مسکونی در محله اوین درکه با قیمت متری 5 میلیون و 300 هزار تومان مربوط بوده است.

بررسی‌ها در فضای مجازی بازار مسکن تهران نشان می‌دهد که اکثر واحدهای مسکونی که با علائم گران‌قیمت‌ها مشخص شده اند با نرخ هایی بیش از 6 میلیون تومان به بازار عرضه شده‌اند که بیشتر آنها تازه ساخت هستند.
ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از فایل‌های فروشی با قیمت‌های غیرواقعی پرداخته که به این شرح است:
یک واحد مسکونی با متراژ 230 متر مربع، نوساز به همراه پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن متری 9 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
علاوه براین مالکی 8 میلیون و 500 هزار تومان را به عنوان قیمت هر متر واحد 240 متری نوساز خود تعیین و اظهار کرده که واحد مذکور از کلیه امکانات برخوردار است.
همچنین در غرب تهران در منطقه سعادت آباد در خیابان علامه یک واحد نوساز مسکونی 215 متری به علاوه پارکینگ، انباری، آسانسور، سونا و جکوزی با قیمت متری 7 میلیون و 400 هزار تومان آماده تحویل به خریدار است.
از سوی دیگر فروشنده ای در محله اوین درکه 5 میلیون و 300 هزار تومان را در ازای هر متر واحد 299 متری خود در نظر گرفته است. طبق گفته مالک این واحد نوساز و به غیر از امکانات معمولی از سونا و جکوزی نیز بهره‌مند است.
در بین واحدهایی که هفته گذشته قیمت پیشنهادی فروش آنها بیش از ارزش واقعی یا دست کم به میزان قیمت حقیقی، تعیین قیمت شده‌اند فقط یک فایل به عنوان ارزان‌ترین واحد مسکونی شناخته شد.
واحد مذکور در سعادت‌آباد واقع در خیابان فرحزاد با متراژ 230 متر مربع به بازار فروش عرضه شده است. این واحد مسکونی نوساز متری 3 میلیون و 500 هزار تومان ارزش‌گذاری شده و از کلیه امکانات هم برخوردار است و در فایل فروش ذکر شده که واحد مذکور تعاونی ساخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد