استخدام - زهرا و زهره

استخدام در بلاگ اسکای

استخدام - زهرا و زهره

استخدام در بلاگ اسکای

تبادل لینک - خونه تکونی تو وبلاگم همراه با استخدام شدنم در بانک

با سلام من تصمیم به یک خونه تکونی اساسی گرفتم و وبلاگ ام رو از نو این شکلی اش کردم , شاید بعدا دوباره تغییرش بدم :)

اما مهم نیست دیگه , حالا یک خبر خوب اینکه میخوام با هم وبلاگ ها تبادل لینک کنم , چون خودم بانک استخدام شدم .

وبلاگ ام هم درباره استخدام هست دیگه

دوستان گلی که به من لطف دارند , بلاگ من رو به عنوان :

استخدام

لینک کنند و تو نظرات همین پست بگن من هم شما رو لینک میکنم

در ضمن اگر نظری , پیشنهادی و انتقادی هم دارید بگید


پارتی برای استخدام بانک پاسارگاد هم خواستید من خودم هستم :)

لینک کنید وبلاگ من رو بگید , هر کمکی از دستم بر بیاد میکنم

التماس دعا

برای تبادل لینک با من لطفا وبلاگ ام رو با عنوان "استخدام" لینک کنید و در بخش نظرات اعلام کنید تا شما هم سریعا لینک شوید

رنک این وبلاگ در حال حاظر 3 می باشد . و با همه تبادل لینک میکنیم

------------------